27. mars 2012

Trente med Norgesmestere i kunstløp

Jeg så et program på tv akkurat nå, på NRK1, som het "Min idrett". I dag var det om to tvillinger, Anne Line og Camilla Gjersem, som driver med kunstløp.



Jeg er veldig interessert i kunstløp og drev med det selv en liten periode da jeg var 11-12 år.
Da gikk jeg i Gjøvikhallen i Oppland sammen med to klassevenninner. Jeg ble bare mer interessert da moren deres sa i programmet at de begynte i Gjøvikhallen som 8- åringer. 

Derfor måtte jeg spørre dem, og ja, skulle man trudd det! 
Så gøy! Camilla er Norgesmester og kom seg til EM. Fikk ikke helt med meg hvilket status Anne Line har som kunstløper, men det blir helt sikkert nevnt i programmet. Se programmet her.

Jeg var jo skikkelig misunnelige på dem når vi trente for jeg synes de var så flinke!

Anne Line:


Camilla (starter ikke før 1.30 ut i filmen):



Hun falt en del i starten her, men.. :/

Samtidig fikk jeg noen ideer som jeg vil prøve å få utført etterhvert, men det blir nok en god stund til, kanskje år. Får se når muligheten er der. 

Hva syns du?

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar