20. nov. 2011

Julegaveønsker

Heisann!

Det første man vanligvis gjør om morgenen når man våkner, så sant man har et vindu ved siden av seg, er å se ut av det. Nettopp det gjorde jeg i går, og det jeg så var dette fine synet!

Snøøøø! Det snødde hele dagen før, og sikkert hele natta, og det fine er at det har lagt seg. Håper det forsetter å snø før den snøen som allerede ligger bare blir sørpe!

Jeg fikk i alle fall julestemning, og ja, lets face it. Det er snart bare 1 måned til jul... Da begynte jeg å tenke på julegaver. Jeg vet omtrent hva jeg skal gi til folk, men det er ikke mange som vet hva jeg ønsker meg og jeg får stadig spørsmål om det. Derfor tenkte jeg å lage en liten julegave- ønskeliste.

IsaDora Trio Eyeshadows. Tror de fåes kjøpt på diverse klesbutikker (H&M, Lindex etc) og sminkebutikker mellom 100-200 kr.

Diverse vipper fra Make Up Store

Eyedust i masse fine farger fra Make Up Store
































Glitter og Strazz er det alltid fint å få!

Eyelinere i mange forskjelligefarger, har jeg lenge ønsket meg. Dette er utvalg fra Make Up Store

































Og forskjellige farge- Mascara!

MoroccanOil til håret. Er ikke sikker på hvor det fåes kjøpt eller koster, men hørte rykter om ca 300,- kr hos frisørsalonger. Eller så kan det fåes kjøpt billigere på nett.

































Også selvfølgelig disse siklebare, fantastiske, men dyre klesplaggene fra Fokiwa.se

Sailor From Heaven - Digger jeg, har siklet etter den siden i høst. Vil ha!
Bubbly Sugar - Elsker jeg. Den er nydelig. Akkurat publisert på nettbutikken. Vil ha!
Pretty Dolce - Er også søt, men den andre er mer meg.


Utenom dette så er det jo alltid kjekt med andre billige ting man kunne trenge; Hårnåler (trenger noen som er veldig stramme), hårpynt, luer, diverse andre hud/skjønnhetsprodukter (lotion, kremer, rensekrem etc).
Det som også er kjekt å få er selvfølgelig penger, så man kan handle ting selv senere :)

Kommer ikke på så mye mer i farta, men jeg er sikker på at det er mer jeg ønsker meg. Jeg kommer alltid over ting når jeg går rundt i butikker, men husker dem ikke etterpå..

Bilde tatt samme dag, samme sted, bare noen timer senere :)


Denne listen skal jeg sende til mine nære og kjære! Hihi :)

- Lynn Helen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar