22. mai 2011

Silent Saturday - Bilder

Dagen i dag ble improvisert. Hadde egentlig noen planer, men de gikk i vasken... Jeg fikk bytta noen klær jeg kjøpte i går, to singleter i str S, som viste seg å være for store, byttet de derfor til XS.

Har tatt noen bilder i dag + outfit bilder.

Ingen av disse bildene er det noe spesielt WOW med, men... Alle er på omtrent samme linje, så jeg kan ikke si hvilke jeg liker best. Skal bare si noe om bilde 5; Bildet er uskarpt, men jeg syns det var søtt, fordi det minner meg om Rayman! (ps-spillet). Og bilde 7 er komisk, skikkelig langbein.

Også et par Outfit-bilder;

Korsettopp; Bodymap 174,- (Org.pris 399,-)
Shorts; H&M 199,-
Tights; Lindex 129,- (?)
Sko; DNA 699,-


Jeg elsker det smykket, det er sykt fint. Skjønner ikke at jeg ikke bruker det oftere.

Shortsen kjøpte jeg i går, har en liten teit historie angående den forresten. Prøvde den på H&M i Lillestrøm i str 36. Jeg fikk den på, men jeg syns den var akkurat litt for trang etter min smak, så jeg la tilbake 36 og hentet en i 40, i og med at de ikke hadde 38, men den var altfor stor. Da tenkte jeg "Samme det, jeg kjøper 36." Da jeg kom tilbake igjen for å hente den, var den borte. Om jeg ble irritert da? JA!

Da jeg var på tur hjem, hoppet jeg heller av på Strømmen, fordi jeg kom på at damen i kassen nevnte jeg kunne dra dit å se etter den. Fant den i 38, og måtte vente i 10 min ved kassen, fordi den første kassadamen ikke fikk opp kassa. Hun måtte ringe etter to andre... Jeg stressa i tillegg for å rekke bussen til Lillestrøm for så og ta bussen hjem, som bare går en gang i timen. Ble sur igjen da jeg fant ut jeg hadde gått på en buss som kjører halve kloden rundt før den er i Lillestrøm. Trodde ikke jeg skulle rekke fram i tide, men joda, akkurat!

Okeeei, nok tekst! Hater å skrive så mye, for det er jo ingen som gidder å lese det uansett... Huff.

Hva syns du om bildene?
Hvilke likte du best?
Hva syns du om outfiten?
Har du vært i en sånn situasjon før?



- Lynn Helen

7 kommentarer:

  1. FLINKAAAA!!!!! :D

    Skyene og fuglen var awsome!!!

    - thomas

    SvarSlett
  2. Fine bilder det her!

    Outfitten var skikkelig kul, likte korsettet veldig godt! :) Å 'beltet' på shortsen var jo kul! :D

    Litt av en tur for å finne shortsen også da! Alt virker så nært der nede... tror jeg hadde gått meg konstant vill! :p

    SvarSlett
  3. Tuuusen takk, Thomas! :D

    Daniel; Takk! :D Ja, det var litt av et mas med den shortsen. Men når man har hatt lyst på sånn lenge og ikke finner noe som er bra nok, må man jo ha det man forelsker seg i ! :P
    Tror nok det bare er det at det er mange plasser her med sentre og butikker. Alt er ikke så "nært" som du sier :P

    Men skjønner hva du mener, jeg går meg jo vill i Lillestrøm enda :) haha

    SvarSlett
  4. Jeg likte bilde 1 - Det var kult på en sær måte! :D
    Også nr 5 - Fordi det minnet meg også om Rayman! :D

    Og outfiten var veldig kul! Den var på en måte avslappende, hot og pen på en og samme tid! :D Du er så pen, Lynn! <3

    Og kan ikke huske en så vill jakt etter et plagg, men kan godt hende jeg har det. xD Hørtes litt komisk ut igrunn. :P Men må ha vært et mas for deg. :P Som Daniel sa; Litt av en tur! :P

    SvarSlett
  5. Viveka; Takk! Vi elsker Rayman! :D <3

    Naaaaaw, takk igjen! du er også pen! <3

    Ja, komisk, men slitsomt fordi jeg var sliten i beina etter trening i tillegg, så måtte jeg gå så mye xD

    SvarSlett
  6. Jaaa, det gjør vi! :D

    Takk tilbake! <3

    Haha, skjønner det. xD

    SvarSlett
  7. Stilig shorts! Og i det hele tatt. Stilige bilder. Blæh, jeg er kortfattet om dagen, men jeg orker ikke annet ;)

    SvarSlett