19. feb. 2010

A little Piece Of Heaven

Musikkvidoen våres som alle nå helt sikkert har fått med seg at kom videre på UKM, vi har fått mye bra og mye dårlig kritikk etter det, vi ville fått karakter 6 på den hos læreren vår, og til tross for at det skapte mye rabalder på UKM kom vi videre, og det har stått en hel side om filmen og oppstyret rundt den i Framtid i Nord (Tirsdag 16.2.10) Var forresten veldig gøy og interessant å lese.




Dette er enda et notat i Framtid i Nord (torsdag 18.2.10):



Jeg har fått mange forespørsler om denne filmen, om den er lagt ut noe sted osv. Mange som har lyst til å se den; Jeg legger den ikke ut før fylkesmønstringa er ferdig. (Eller landsmønstringa, hvis vi enda kommer videre dit, men det tviler jeg på). Da kommer jeg til å legge ut link til filmen, så du er fri til å se den når du vil! :)

Så derfor legger jeg ut noen bilder fra filmen, så du får en liten smakebit! Klikk på bildene for å se større. Kos deg!





























































Sånn! :)
I alt har jeg 100 som jeg har plukket ut av filmen, men alle blir ikke lagt ut. Alle er ikke like interessante å se heller så ;) Og som sagt så kommer jeg til å legge ut link til filmen nå jeg har lagt den ut.

Hva syns du om bildene? Ser filmen interessant ut?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar