17. mar. 2010

Things that are doing it...?

Kom over denne siden, Things that are doing it, og fant ut jeg måtte blogge litt.

Det er masse bilder av diverse perverse ting, egentlig. Ting som ser ut som andre ting enn det er. Jeg fant noen ting litt spesielle, komiske, men andre ting var egentlig bare patetiske.













Ærlig talt... Hvem vil ha en sånn lampe hengende i stua?


Oh, watch out!















Noen som fikk lyst på kaffe (eller hva det nå er som er i koppen)?















Han ble litt for interessert i den fjellveggen!























Oh, that's a BIG one... - FAIL!



















Let's name the baby Ketchup!














Du skulle sett deg om minst to ganger før du satte deg ned! A little to late now, is it?













Hva denne damen drømmer om er ikke vanskelig å se... - FAIL!



















Grip ikke i alt du ser!















That's pretty much it... som jeg gadd å legge ut.
Sjekk ut mer på linken øverst!

3 kommentarer:

  1. LOL Så det du sett å ser på:P Btw vært på http://notalwaysright.com/ ?

    SvarSlett
  2. Jeg kommer over den, så måtte jo bare se litt når jeg først var der x)

    SvarSlett
  3. RE: Haha, bra da :D Men jeg leser bloggen din også, jeg har bare ikke kommentert noe særlig til nå ;) (lover å bli flinkere)
    Elsker deeeet :D

    SvarSlett