10. mar. 2010

Johnny Depp vs Skeet Ulrich

Hvordan kan folk si at Skeet Ulrich er en totally-look-a-like av Johnny Depp?

Johnny Depp


Skeet Ulrich


De bildene jeg har av Skeet her ligner han litt, men det er litt overdrevent å kalle han en totally-look-a-like. Har sett tre bilder av han hvor kan ligne litt på Johnny Depp.



Her kan jeg si meg enig i at han ligner litt.
Men ikke noe særlig på dette neste bilde:



Eller hva synes du?

Skeet Ulrich


Men en ting må alle være enig i...

Johnny Depp


Johnny Depp er en mann med stil, som da også regnes som mer stil enn Skeet. Nå tenker jeg ikke bare på klær! Men Johnny har rå klesstil også!

Hva synes du?

2 kommentarer:

  1. Det eneste han Skeet er lik på er håret og sånn. x) Ansiktet er ikke likt i det hele tatt. xD OG JOHNNY DEPP ER MYE FINERE! OG HAR BEDRE STIL! SÅ DET SÅ! <3

    SvarSlett
  2. Joda, men Skeet spill jo sinnsykt bra i Jericho da ;) Mn syn heller ikke dem ligne nokka særli. På de bildan kor Skeet ligne Depp så syns eg ikke han ligne på seg sjøl engang :P

    SvarSlett